Information till våra hyresgäster

Här hittar du information som gäller dig som hyr bostad, parkering, garage, förråd eller lokal av oss.

Informationen är uppdelad enligt menyn bredvid.

  • Felanmälan – för att göra en felanmälan loggar du in på mina sidor. Vid akuta ärenden – som till exempel vattenläcka ring vårt journummer 0720-44 25 50.
  • Mina sidor – genom att logga in på mina sidor kan du uppdatera din profil, hämta hem hyresavier och hantera felanmälan. Användarnamn och lösenord finner du på din hyresavi.
  • Eget underhåll – här hittar du information rörande vilket ansvar du som hyresgäst har för att vårda och sköta om din lägenhet. Du hittar även ett antal instruktionsvideor som visar lösningar på ett antal vanliga problem man stöter på i lägenheten.
  • Frågor & svar – vi har samlat de vanligast förekommande frågorna vi får utav våra hyresgäster. Vi har försökt att besvara dessa så tydligt som möjligt.
  • Dokument – en samling dokument och blanketter som berör inflyttning, utflyttning, andrahandsuthyrning, lägenhetsbyten etc.
  • Kontakt – Får du inte svar på din fråga eller vill få personlig service är du alltid välkommen att kontakta oss. Vi har kontorstid vardagar 8.00-12-00. Vid akuta ärenden – som till exempel vattenläcka ring vårt journummer 0720-44 25 50.